Oppdrag
Nordic Infra har gjennomført flere varierte oppdrag for ulike kunder. Av pågående oppdrag, er Fornebubanen for tiden vårt største oppdrag.
Nye Rikshospitalet settes i drift i 2030 med en stor, ny og fremtidsrettet bygningsmasse. Her samles regionale og nasjonale funksjoner og samtidig gir lokalsykehustilbud for om lag 20.000 pasienter.
Nye Aker sykehus settes i drift i 2030 med en stor, ny og fremtidsrettet bygningsmasse. Her samles regionale og nasjonale funksjoner og samtidig gir lokalsykehustilbud for om lag 200.000 pasienter.
Prosjektet Retningsdrift Brynsbakken har til hensikt å separere trafikken, og etablere retningsdrift for de tre banestrekningene, Hovedbanen, Gardermobanen og Gjøvikbanen.
Bygging av ny metrolinje fra Fornebu Stasjon til Majorstua stasjon. Total lengde 8,2 km.
Ny jernbanestrekning med dobbeltspor fra Kleverud via Stange til Åkersvika (til Hamar stasjon). Delstrekning SÅ4 Stange-Åkersvika
OPS-selskapet Sotra Link bygger 9,4 kilometer ny riksveg på strekningen fra Kolltveit i Øygarden til Storavatnet i Bergen.
Lunner grense-Jaren var en del av etappe 1 av utbyggingen av riksveg 4 på Hadeland. Kostnadsrammen for etappe 1 var 2 828 millioner kroner i 2017-verdi.
Oslo kommune er forpliktet gjennom en KS2 knyttet til utbyggingsavtale fra 2003 til å etablere en skole i Bjørvika.
Dagens prosjekt består av Videregående skole (1100 elevplasser, 220 ansatte), Kulturskole (500 elevplasser), Flerbrukshall, Folkebibliotek, Offentlig parkeringskjeller, Total BTA ca. 31 000 m2
Prosjektet Retningsdrift Brynsbakken har til hensikt å separere trafikken, og etablere retningsdrift for de tre banestrekningene, Hovedbanen, Gardermobanen og Gjøvikbanen.
Dobbeltspor på strekningen Hønefoss – Sandvika og ny firefelts veg på strekningen E16 Høgkastet – Hønefoss.
Bedre effektivitet for person- og godstransport til og fra Bergen, og økt kapasitet for Arna-Bergen og på Nygårdstangen godsterminal.
Løftet Norge trenger for å gripe mulighetene i hav-rommet, gjennom SINTEF og NTNUs nye senter i Trondheim
Prosjektet innebærer bygging av 14 km ny vei hvorav 7 km er 4-felts motorvei med fartsgrense 110 km/t.
Prosjektet innebærer bygging av 24 km 4-felts motorvei med fartsgrense 110 km/t.
22 km dobbeltspor mellom Oslo Sentralbanestasjon og den nye jernbanestasjonen på Ski, sør for Oslo.